شناسهٔ خبر: 54123131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

آزادی گروگان پس از 12 روز در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: الحمدلله پلیس آگاهی واطلاعات در همه زمینه های مبارزه با مجرمین در اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند وبا همکاری و تعامل خوب با مجموعه قضایی ودستگاه امنیتی شهرستان قاطعانه با کسانی که بخواهند با امنیت وآرامش مردم بازی کنند برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
گروگان دارابی (فارس) پس از ۱۲ روز با تلاش های شبانه روزی دادستان، مجموعه قضایی و فرماندهی انتظامی داراب از چنگال گروگان گیران آزاد شد.
 
به گزارش فارس، سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: در پی یک فقره آدم ربایی در شهرستان داراب بلافاصله پلیس آگاهی داراب با دستور قضایی و با حمایت و همکاری بسیج، نیروهای انتظامی  و مجموعه قضایی وامنیتی داراب در یک اقدام عملیاتی و اطلاعاتی دریکی از استان های هم جوار دستگیر شدند.
 
در این عملیات با شناسایی مخفیگاه آدم ربایان اقدام به دستگیری دونفر از هم دستان وی درشهرستان داراب و دو نفر از آدم ربایان دریکی از  استان‌های هم جوار کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: الحمدلله پلیس آگاهی واطلاعات در همه زمینه های مبارزه با مجرمین در اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند وبا همکاری و تعامل خوب با مجموعه قضایی ودستگاه امنیتی  شهرستان قاطعانه با کسانی که بخواهند با امنیت وآرامش مردم بازی کنند برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما