شناسهٔ خبر: 54122628 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

گروگانگیر ایلامی مشکل معیشتی داشت؟

روابط عمومی بنیاد مستضعفان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی بنیاد مستضعفان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است و برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

بیشتر بخوانید 

جزئیاتی جدید از گروگانگیری ایلام / متهم ۲ قبضه نارنجک به همراه داشت

عامل این جنایت هولناک، همچون سایر کارکنان مشغول در سازمان اموال و املاک، در طول سنوات همکاری با اداره کل ایلام، از حقوق و مزایای قانونی و معیشتی، وام و تسهیلات شغلی بهره مند شده بود و از این بابت نیز هیچ مشکلی نداشته است.

بنیاد مستضعفان اهتمام دارد تا برای مشخص شدن هرچه سریعتر ابعاد مختلف این ماجرا و روشن شدن انگیزه‌های احتمالی عامل مسلح این حادثه، همکاری و هماهنگی دقیق و کاملی را با مسئولان قضائی و انتظامی، داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما