شناسهٔ خبر: 54122025 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان ناخوش انتقال محموله سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و بوشهر بیش از ۲۰ کیلو شیشه از خودروی پژو کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ مواد مخدر در محور "باشت به گچساران"، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد(شهرستان گچساران) و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر قرار گرفت.

او می گوید: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "باشت به گچساران" به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

به گفته مصطفایی، رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو‌ها نیز متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که در بررسی مأموران مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ اسکورت کننده مواد مخدر می‌باشد گفت: مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه،۳۰ گرم موادمخدر از نوع سوخته تریاک و یک حقه وافور که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

او ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما