شناسهٔ خبر: 5411552 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات آئین افتتاحیه جشنواره فیلم شهر اعلام شد

جزئیات مراسم افتتاحیه بخش اصلی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اعلام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر؛ جواد رمضانی مدیر آئین های این رویداد سینمایی در گفتگویی خبر داد: این مراسم ساعت 30/ 20 امروز چهارشنبه ششم خرداد با حضور دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دکترحجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مدیران فرهنگی و سینمایی، هنرمندان و سینماگران، هیات های انتخاب و داوری، اهالی رسانه و صاحبان آثار بخش های مختلف جشنواره در محل ایوان شمس برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا با حضور سینماگران آغاز می شود و برگزیدگان بخش های محله، اقلام تبلیغی و مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره اهدا می شود.

مدیر آئین های جشنواره بین المللی فیلم شهر همچنین، اضافه کرد: محمد سلوکی اجرای برنامه را برعهده دارد و در این مراسم  بزرگداشت مسعود کیمیایی، پوران درخشنده و نکوداشت مرتضی احمدی و رسول ملاقلی پور برپا می گردد.

رمضانی گفت: امیر تاجیک در این مراسم موسیقی اجرا می کند.

شایان ذکر است برنامه های بخش اصلی جشنواره از ساعت 14 فردا پنجشنبه در پردیس سینمایی ملت و هشت سالن سینمایی تهران به اجرا در می آید. نمایش فیلم، برپایی مسترکلاس و نشست های خبری با داوران از جمله برنامه است.


انتهای پیام/

نظر شما