شناسهٔ خبر: 54113373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان:

بازی با سفره خانوار، اعلام جنگ با مردم است/ هرگونه افزایش قیمت بجز در چهار کالای اعلام شده ، ممنوع است

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه بازی با سفره و سبد زندگی خانوار اعلام جنگ با مردم است، گفت: در حال حاضر به غیر از چهار کالای اعلام شده از سوی دولت هر گونه افزایش قیمت ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان  در جلسه تنظیم بازار رضوانشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بازی با سفره و سبد زندگی مردم و خانوار اعلام جنگ با مردم است،گفت: به محض احراز تخلف، با واحد صنفی مربوطه شدیداً برخورد خواهد شد.

مرتضی امینی گفت: حضور مسئولان در بین مردم و اطلاع رسانی قیمت ها و آزادسازی قیمت چهار قلم کالا مهم است و در حال حاضر به غیر از چهار کالای اعلام شده از سوی دولت هر گونه افزایش قیمت ممنوع است، مگر تیین نرخ در ستاد تنظیم بازار انجام شود.

وی تصریح کرد: شرکت ها و عمده فروشی ها از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار مورد نظارت وپایش قرارگیرند و با کسانی که بخواهند از ارزاق و مایحتاج عمومی مردم سوء استفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد.

سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر نیز در این جلسه، اظهار داشت: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات رهبری است، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

وی با بیان اینکه تحقق وعده های دولت به مردم حاصل همراهی مردم است، گفت: سودجویان با مشاهده به خطر افتادن منافع شان، فعالیت های تخریبی انجام می دهند و می خواهند طعم شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: در مباحث اقتصادی و جایی که نفع مردم در آنجا هست با هیچ کسی تعارف نداریم و در سریع ترین زمان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 صفوی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهرستان،گفت: ساماندهی ، پالایش و نظارت بر نانوایی ها به صورت کارشناسی جهت رضایتمندی مردم از سوی کارگروه آرد و نان در حال انجام است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به میزان واحدهای صنفی در شهرستان به منظور نظارت و کنترل بازار، خواستار استقرار اداره تعزیرات حکومتی در رضوانشهر شد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر نظارت، بازرسی، رصد و کنترل قیمت ها و حضور اعضای ستاد تنظیم بازار ،اتاق اصناف و بسیج اصناف در بین مردم در راستای اعتماد عمومی تأکید کرد.

 

نظر شما