شناسهٔ خبر: 54097575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

هنرمند: توفیق هر طرح و برنامه‌ای در گرو اطلاع‌رسانی شفاف است

تهران - ایرنا - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تأکید کرد: توفیق در اجرای هیچ طرح و برنامه‌ای بدون اطلاع‌رسانی شفاف ممکن نیست و تحقق این مسأله در گرو نقش‌آفرینی فعالانه و حرفه‌ای روابط عمومی‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت ایرنا، «عباس هنرمند» در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و درگذشتگان عرصه روابط عمومی و ارتباطات، از تلاش‌های گران‌سنگ همه فعالان این عرصه که طلایه‌داران آگاهی‌بخشی و تبیین در جامعه‌ هستند، قدردانی و برای آنها در انجام مسئولیت دشواری که بر عهده دارند، آرزوی توفیق کرده است.

وی با تبریک این روز بر همه فعالان این عرصه به‌خصوص همکاران فعال در روابط عمومی‌های دستگاهای اجرایی آورده است: روابط عمومی‌ها از آنجا که پل ارتباطی با سازمان‌ها یا اجزای نظام حکمرانی با مردم به شمار می‌روند، در شکل‌گیری ارتباطات موثر که لازمه تحقق جهاد تبیین است نقش اساسی ایفا می‌کنند و این نقش در دولتی که مردمی بودن و عدالت محوری را بر تارک برنامه‌های خود نشانده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: در روزگار تکثر و تشتت کانال‌های تولید و انتشار محتوا، مسئولیت همکاران روابط عمومی در اطلاع‌رسانی مستمر و صادقانه سنگین‌تر از گذشته است.

هنرمند یادآور شد: امروز همه به این باور رسیده‌اند که توفیق در اجرای هیچ سیاست، طرح یا برنامه‌ای بدون اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه ناممکن بوده و این فرآیند نیز جز با نقش‌آفرینی فعالانه و حرفه‌ای روابط عمومی‌ها قابل تحقق نیست.

۲۷ اردیبهشت برابر با ۱۷ می روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

نظر شما