شناسهٔ خبر: 54094021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

واکنش پیشکسوتان و رسانه ها به عملکرد کادر فنی پرسپولیس

صاحب‌خبر -

شفقنا _ ناکامی پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی لیگ با واکنش پیشکسوت ها و رسانه ها به کادر فنی این تیم همراه بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، بعد از قهرمانی زودهنگام استقلال و از دست رفتن قهرمانی لیگ برای پرسپولیس واکنش ها به کادر فنی این شروع شد که چند مورد ار آنها را بررسی می کنیم.

واکنش مجتبی محرمی

به گزارش خبر ورزشی، مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس در انتقاد به یحیی گل محمدی گفت: استعفاهای یحیی گل‌محمدی در نتایج سرخپوشان و عدم دستیابی این تیم به ششمین قهرمانی متوالی تأثیرگذار بوده است.

در بازی برابر سپاهان و بازی های قبل گل‌هایی که خوردیم، بد بود. نمی‌دانم چه بر سر حامد لک آمده است. این اصلاً قابل قبول نیست که توپ از دستش در برود یا به جای توپ، سایه را بزند. مسائل مدیریتی و مشکلات هم بود، برای استقلال هم که خیلی پنالتی گرفتند، اما مبارک‌شان باشد. قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم و اصلاً مشکلی نیست. زیبایی فوتبال به همین است. اگر بخواهیم از مواردی که در قهرمانی‌شان نقش داشت بگوییم، کار جالبی نیست.

یحیی گل‌محمدی هم اشتباه کرد، استعفاها و رفتن و برگشتن‌های او روی تیم تأثیر داشت. حالا باید تا فصل بعد منتظر باشیم که پرسپولیس دوباره مقتدرانه در مسابقات ظاهر شود.

واکنش حمید گرشاسبی

به گزارش مهر، گرشاسبی گفت: قطعاً مربیان و بازیکنان موفق خواهان دارند ولی ما با نکونام قول و قرارهایمان را گذاشته‌ایم و داریم برای فولاد مقتدر در فصل آینده و ادامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می‌کنیم که اینجا باید یک رکورد جدید زده بشود.

«آیا منظورتان این است که می‌خواهید با فولاد قهرمان آسیا بشود؛ در حالی که با پرسپولیس نتوانستید به این عنوان دست پیدا کنید؟» گرشاسبی که سابقه مدیرعاملی در پرسپولیس را هم دارد، در پاسخ به این سوال گفت: نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. با تغییرات و دخالت افراد تصمیم گیرنده نوار پیروزی و موفقیت پرسپولیس بریده شد.

واکنش ناصر ابراهیمی

به گزارش تسنیم، ناصر ابراهیمی درباره نقش کادر فنی یادآور شد: اگر مربی دیگری بالای سر پرسپولیس بود، امسال حتماً این تیم را قهرمان می‌کرد؟ با کدام دفاع و هافبک طراح و مهاجم؟ پرسپولیس باید برای سال بعد از همین الان دنبال بازیکن باشد. باید به دنبال استعدادیابی باشیم نه گوش دادن به حرف دلال‌ها. مگر علی دایی یا علی کریمی را کسی می‌شناخت که به پرسپولیس آمدند؟ در گذشته ما به دنبال استعدادها بودیم، نه دلالی. اعتقادی به ضعف مربی و کادر فنی در این ناکامی ندارم. کادر فنی خیلی کامل است ولی وقتی مدیریت، ۵ بار در یک سال تغییر می‌کند و تیم به خوبی بسته نمی‌شود نمی‌توان انتظار موفقیت و قهرمانی داشت. گروه مربیان پرسپولیس خوب است، هرچند ممکن است گل‌محمدی اشتباهاتی داشته باشد.

واکنش روزنامه پرسپولیس

سایه تردید رو نیمکت

واکنش روزنامه شوک

صدای پای مربی خارجی در باشگاه سرخ

نظر شما