شناسهٔ خبر: 54091281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جبران ADSL مشترکانی که کابل تلفنشان به سرقت می‌رود

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان از جبران ADSL مشترکانی که کابل تلفنشان به سرقت می‌رود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تقریبا دو هفته است که کابل‌های تلفن منطقه جانبازان به سرقت رفته و مردم آن منطقه گلایه‌هایی نسبت به عدم وصل و راه‌اندازی تلفن و اینترنت خود دارند.

آنها می‌گویند در این مدت نه تنها تلفن منزلشان قطع شده بلکه بسته‌های اینترنتی وای‌فای خانگی هم که خریداری کرده‌اند با گذشت زمان مصرف هدر می‌رود بنابراین خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه سرقت کابل‌‌های تلفن در مناطق مختلف استان همدان به معضلی تبدیل شده و شرکت مخابرات نیز از این مسئله متضرر می‌شود.

فریدون حسن پور با بیان اینکه لیست سرقت‌های روزانه آمار قابل توجهی دارد و نگران‌کننده است گفت: این سرقت‌ها نه تنها در روستاها و دورترین نقاط را شامل می‌شود بلکه مرکز شهر را هم در برگرفته است.

وی اشاره به ضرورت پیگیری این مسئله به طور جدی از سوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: افرادی که از لحاظ ADSL متضرر شدند و چندین روز بدون اینترنت به سر می‌برند، برایشان به میزان روزها جبرانی لحاظ می‌شود و می‌توانند به هنگام برقراری ارتباط تلفنی از آن نیز بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان بیان کرد: شرمنده مردم هستیم که با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند اما  پیگیر مسئله‌ایم و مرتب هم کابل‌هایی خریداری می‌کنیم تا ارتباط تلفن و اینترنت مردم برقرار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از کابل‌های تلفن فیبر نوری است و ارزشی برای سرقت ندارد و از جنس مس نیست که سارقان بتوانند بفروشند گفت: باید فرهنگ‌سازی در این زمینه صورت گیرد و کمتر با این مشکلات مواجه باشیم. 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما