شناسهٔ خبر: 54084668 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی ترخیص می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از ترخیص ۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: این محموله در آستانه متروکه شدن و قرار گرفتن در فهرست اموال تملیکی بود که با ورود به موقع دستگاه های مرتبط از این امر جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، علی فیروزی با اعلام خبر ترخیص ۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی، اظهار کرد: با رصد نهادهای نظارتی و امنیتی و با پیگیری استاندار هرمزگان، از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر شهید رجایی بندرعباس جلوگیری شد و ترخیص فوری ۲۰۰ کانتینر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این محموله ۸۰۰ کانتینری حاوی بیش از دو هزار و ۹۰۰ تن مرغ منجمد است که در حال متروکه شدن و طی روال جاری برای قرار گرفتن در فهرست اموال تملیکی بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: ۲۰۰ کانتینر از این محموله با دستور فوری استاندار هرمزگان و با پیگیری گمرکات استان و اخذ مجوزهای لازم و با تصمیم رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در مسیر ترخیص قرار گرفته است تا ذخیره قابل اطمینانی برای پشتیبانی از تصمیمات اقتصادی اخیر دولت باشد.

فیروزی خاطرنشان کرد: این محموله مرغ وارداتی در صورت متروکه شدن تا طی شدن روال قانونی برای عرضه به بازار بیش از چند هفته معطل می‌ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما