شناسهٔ خبر: 54082860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

انگاپت: کارمان در تهران تازه شروع شده است

دو بازیکن کلیدی پیکان پس از صعود به یک چهارم نهایی آسیا درباره عملکرد تیم صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ تیم والیبال پیکان با برتری 3-1 مقابل نماینده تایلند به یک چهارم نهایی باشگاه های آسیا راه یافت. اروین انگاپت ستاره فرانسوی پیکان در پایان بازی گفت: این نتیجه خوشحال کننده بود. نکته مهم این رقابت پیروزی تیم پیکان بود. باید بگویم که ما برای پیروزی به میدان آمده ایم و پیروزی برای تیم ما مهم ترین مساله است.

او در خصوص بازی بازیکنان ذخیره در این رقابت اظهار کرد: بازیکنان دیگر امروز این شانس را پیدا کردند که در زمین قرار بگیرد. قطعا همه بازیکنان در این پیروزی شریک هستند.  

ستاره فرانسوی والیبال جهان ادامه داد: کار ما تازه آغاز شده و مسابقه واقعی بعد از این مرحله آغاز می شود و باید دید که تیم ها با چه نیرویی در زمین حاضر خواهند شد.

سعید معروف نیز پس از بازی گفت: امروز با ترکیب دیگری بازی کردیم، ترکیبی که یکسال تمام در پیکان زحمت کشیدند و با زحمت‌های آنها بود که پیکان به این بازی‌ها رسید. خوشبختانه خوب بودند. شرایط در گیم دوم سخت‌تر بود و تایلند بهتر کار کرد اما در گیم‌های دیگر بازی در کنترل ما بود. خوشحالم که دور گروهی را با سه برد تمام کردیم و برای بازی های بعدی آماده می‌شویم. 

معروف در مورد محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی و پیکان بیان کرد: آقای وادی چند سالی است که در اردوهای ملی بوده و تجربه خوبی در تیم ملی دارد. فکر می‌کنم جزو کسانی است که در نسل بعدی تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود. او همیشه جزو بازیکنان زحمتکش و خوب تیم ملی بوده و با توجه به تغییر نسلی که اتفاق افتاده است، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. 

 

 

نظر شما