شناسهٔ خبر: 54076539 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه قرآنی سیمای مرکز فارس در حافظیه

مدیرکل صداوسیمای فارس از اجرای کار فاخر و مشترک جز خوانی قرآن توسط صداوسیمای این استان و موسسه قرآنی بیت الاحزان با حضور ۶۰۰ نفر از حافظان قرآن در مجموعه آرامگاه حافظیه در ماه مبارک رمضان امسال سخن گفت.

صاحب‌خبر -

سید تقی سهرابی در نشست مشترک شورای مدیران معاونت و مدیران کل مراکز استان های کشور گفت: موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) یک ویژگی خاص دارد و آن، آغاز فعالیت در لبیک به فرمان رهبری برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن از یک‌خانه قدیمی در روستای ماهفرخان شهرستان استهبان است.

او گفت: امروز پس از گذشت ۲۶ سال از دل این روستا چند صد شعبه قرآنی توسط موسسه قرآنی بیت الاحزان در سراسر کشور و حتی چند کشور جهان راه‌اندازی شده و مشغول انجام فعالیت‌های قرآنی و ارائه خدمت به مردم هستند.

مدیرکل صداوسیمای فارس به اجرای کار فاخر و مشترک جز خوانی قرآن توسط صداوسیمای این استان و موسسه قرآنی بیت الاحزان با حضور ۶۰۰ نفر از حافظان قرآن در مجموعه آرامگاه حافظیه اشاره و گفت: این برنامه ماه مبارک رمضان امسال انجام و روی آنتن شبکه‌های مختلف رفت و با استقبال مدیران ارشد سازمان صداوسیما نیز همراه شد.

او گفت: توجه به پوشش و تولید برنامه‌های قرآنی همواره به عنوان یک اولویت در صدا و سیمای مرکز فارس دنبال شده و از این پس نیز ادامه می‌یابد.

سهرابی در این نشست از معاون امور استان‌ها و همکاران خود در مراکز استان‌های کشور درخواست کرد با موسسه قرآنی بیت الاحزان که به‌عنوان یک موسسه قرآنی درزمینهٔ حفظ و تفسیر قرآن کریم و به‌صورت مردمی در حال اقدام به فعالیت‌های قرآنی در استان‌های مختلف کشور کرده است همراهی لازم را داشته باشند.

نظر شما