شناسهٔ خبر: 54073875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

فریبا نباتی، در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

کتابخانه ها، کتاب ها و کتابداران، عوامل موفقیت نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستند

فریبا نباتی، نویسنده و مترجم حوزه کودک و نوجوان در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: به اعتقاد من مهم ترین عامل موفقیت نهاد دسترسی به کتابخانه ها، کتاب ها، کتابداران و کتابیاران است و مجموع این عوامل نهاد را در عملکرد مطلوب یاری می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، فریبا نباتی، نویسنده و مترجم حوزه کودک و نوجوان در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: نهاد با توجه به شبکه گسترده کتابخانه های عمومی در جای جای کشور می تواند نقش بسیار موثری در ترویج کتابخوانی داشته باشد. پراکندگی کتابخانه های کشور در شهرها و روستاها، باعث شده بسیاری از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری علاقه مند شوند؛ خود من شاهد استقبال اقشار مختلف از این برنامه ها بوده ام.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من مهم ترین عامل موفقیت نهاد دسترسی به کتابخانه ها، کتاب ها، کتابداران و کتابیاران است و مجموع این عوامل نهاد را در عملکرد مطلوب یاری می کند.

نظر شما