شناسهٔ خبر: 54073372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به صحبت‌های کمک‌داور لیگ‌برتری

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به صحبت‌های کمک‌داور لیگ‌برتری، بیانیه صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

اما این دیدار یک حاشیه بزرگ داشت؛ دقیقه ۹۰ مسعود ابراهیم‌زاده گل برتری ذوب‌آهن را به‌شکلی دیدنی وارد دروازه تی‌تی‌ها کرد و داور وسط هم گل را پذیرفت؛ اما بعد از گذشت ثانیه‌هایی از شادی ذوبی‌ها، کمک‌داور بازی پرچم خود را بالا برد و پس از صحبت با داور وسط و دخالت داور چهارم، به‌طرز عجیبی گل آفساید و مردود اعلام شد! 

این کمک‌داور پس از اینکه جنجال زیادی در زمین بازی به‌پا کرد، بیرون زمین هم پس از سانحه تصادفی که برایش اتفاق افتاد، جنجال دیگری به‌راه انداخت و گفت تصادفش غیرطبیعی بوده است!

باشگاه ذوب‌آهن نیز پس از این صحبت‌ها بیانیه‌ای صادر کرد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

«چوب خدا صدا ندارد»

لا قحَةَ کَالبُهتِ

هیچ بی‌شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست

«امیرالمومنین علیه‌السلام»

در طول قریب به شش‌دهه گذشته هر کس که دستی در ورزش میهن اسلامی‌مان دارد واقف است که اخلاق‌مداری و پرهیز از حواشی صفات جدا ناپذیر باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان بوده و خواهد بود؛ ضمن ابراز تأسف از حادثه رخ داده برای کمک داور دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز متأسفانه و با کمال تعجب پس از اتفاقات دردناک ناشی از اشتباهات فاحشی که کمک‌داور مذکور در مردود اعلام نمودن گل صحیح ذوب‌آهن مرتکب گردید، اینک در یک فرافکنی آشکار و با ادعای سخیف شاهدیم که نام‌برده سرپرست محترم تیم فوتبال ذوب‌آهن را که یکی از شریف‌ترین پیشکسوتان ورزش اصفهان و ایران است را متهم نموده است!

در این رابطه سوالی که پیش می‌آید این است که بی‌احتیاطی نام‌برده در رانندگی که برآیند بی‌دقتی ایشان در امر داوری و سایر امور است آن‌هم در فاصله ۴۰۰ کیلومتر دورتر از اصفهان، چه ربطی می‌تواند به باشگاه ذوب‌آهن و سرپرست تیم فوتبال این تیم داشته باشد؟ با کدام مدرک و دلیل این تهمت وقیح به یکی از شریف‌ترین اعضا خانواده فوتبال کشور زده می‌شود؟ بدین‌وسیله صراحتاً اعلام می‌کنیم که تیم حقوقی باشگاه ذوب‌آهن ادعای واهی نام‌برده را تا رسیدن به نتیجه نهایی با تمام قدرت پیگیری خواهد نمود و باشگاه ذوب‌آهن در حال استعلام حادثه از پلیس راه کشور بوده و توسط مراجع قضائی ذی‌ربط و با اعلام شکایت از فرد تهمت‌زننده با بررسی‌های دقیق این مورد را پیگیری نموده و به هیچ فردی اجازه ایراد افترا و دروغ به اشخاص حقیقی و حقوقی منتسب به خود را نخواهد داد و پیگیری حقوقی و قضائی ادعای مطروحه را تا آشکار شدن حقیقت برای اذهان عمومی به سرانجام خواهد رساند.

نظر شما