شناسهٔ خبر: 54073047 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ثبت ۱۵۰ شکایت در استان طی دو روز گذشته و از طریق سامانه ۱۲۴

سرپرست صمت گلستان گفت: طی دو روز گذشته تعداد ۱۵۰ شکایت از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ درویشعلی حسن زاده در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهار کرد: پس از اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، نظارت بر بازار گسترده‌تر و جدی تر از گذشته در حال انجام است.

 وی گفت : از شنبه هفته گذشته و پیش از آغاز طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، رزمایش بازرسی بازار آغاز گردیده و از روز دوشنبه هفته گذشته نیز بصورت صبح و عصر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از شنبه هفته قبل تا دیروز در مجموع ۴۴۶ تیم نظارتی متشکل از بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، بازرسین اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی و همیاران بسیج و با پشتیبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۴۶۱ مورد بازرسی از بازار را به ثبت رساندند که در نتیجه آن ۲۶۲ پرونده تخلفاتی برای متخلفان تشکیل شده است.

حسن زاده افزود: همچنین طی دو روز گذشته تعداد ۱۵۰ شکایت از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت معدن و تجارت استان به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: سامانه های پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گلستان و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردم از تخلفات بازار استان هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما