شناسهٔ خبر: 54072969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جدایی سوارز از اتلتیکو به مقصد تیم جرارد

تهران- ایرنا- مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید در شرایطی این باشگاه را ترک کرد که گفته می‌شود او به تیم استیون جرارد خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استیون جرارد ستاره اروگوئه‌ای سابق بارسلونا در پایان فصل گذشته با قراردادی ۲ ساله نیوکمپ را به مقصد اتلتیکومادرید ترک کرد اما با پایان این فصل لالیگا ماموریت این ستاره اروگوئه‌ای هم به پایان رسید و او پس از هشت سال در آستانه ترک اسپانیا قرار دارد.

باشگاه اتلتیکو نیز پس از این اتفاق با انتشار مطلبی از سوارز خداحافظی کرد. این باشگاه نوشت: برای تمام لحظات فراموش نشدنی که برایمان خلق کردی از تو تشکر می‌کنم.  همیشه عضوی از مایی.

جدایی سوارز از اتلتیکو به مقصد تیم جرارد

جدایی سوارز از اتلتیکو به مقصد تیم جرارد

با این حال نشریه‌های انگلیسی خبر دادند که مقصد بعدی این ستاره ۳۵ ساله، استون ویلا است که هدایت آن را استیون جرارد بر عهده دارد.

جرارد، سوارز و کوتینیو زمانی در لیورپول همبازی بودند. با این حال از زمانی که اسطوره باشگاه لیورپول هدایت استون ویلا را به عهده گرفته توانست کوتینیو را از بارسلونا به خدمت بگیرد و سپس قرارداد او را به مدت ۲ فصل تمدید کند. سوارز هدف بعدی جرارد است و مسوولان استون ویلا در تلاش هستند تا خرید این مهاجم را نهایی کنند.

نظر شما