شناسهٔ خبر: 54049708 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل ۵۸۲ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در طرح مانور بازرسی و نظارت بر بازار ۵۸۲ فقره پرونده بازرسی تشکیل و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

عزیزالله افضلی در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان گزارشی از اقدامات سازمان صمت در طرح مانور بازرسی و نظارت در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری ارائه کرد.

 در این مانور  ۴۶۳ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف با حضور هزار و ۷۰ نفر بازرس انجام شد.

طی این مدت هشت هزار و ۱۷۷ فقره بازرسی انجام و ۵۸۲ فقره پرونده بازرسی تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی همچنین از برگزاری کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان با حضور دادستان قزوین در سازمان صمت خبر داد و گفت:در این جلسه موضوع آرد و نان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

رئیس سازمان صمت استان در پایان از تشدید بازرسی‌ها در قالب تیم‌های خودرویی در ایام مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد و از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان رسیدگی شود.

نظر شما