شناسهٔ خبر: 5404133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

PMD آری یا خیر؟

براتی: بازرسی از تاسیسات نظامی گواه بر توافقات پشت پرده دولت یازدهم با آمریکا دارد

عضو شورای نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام گفت: صدور مجوز بازدید از تاسیسات نظامی و اجازه ورود بیگانگان به کشور گواه بر توافقات پشت پرده دولت یازدهم با آمریکا دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، محمد براتی در نشست PMd یا ابعاد نظامی احتمالی آری یا خیر؟» که توسط نمایندگی «خبرگزاری دانشجو» در این استان برگزار شد، یکی از اهداف آمریکا در مداخله در امور کشورهای خاورمیانه، تعامل و مذاکره با آنان را تامین امنیت اسرائیل دانست و بیان داشت: با تاسی به کلام رهبر معظم انقلاب، امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد و این رژیم غاصب باید محو شود؛ بنابراین هیچ ضمانتی جهت تامین امنیت رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

 

وی یکی از دلایل عدم انتشار فکت شیت توسط وزارت امور خارجه کشورمان را تکرار و وقوع سعد آبادی دیگر اعلام کرد و افزود: سکوت ایران در برابر فکت شیت ایالات متحده و تایید روسیه این شائبه را که گزاره برگ آمریکایی صحیح است را قوت می بخشد دولت می گوید تیرماه جزئیات را برای مردم تشریح خواهیم کرد؛ این طفره رفتن ها موید این مطلب است که تیم مذاکره کننده کشورمان در مذاکره با شیطان باخته است و به شدت از نارضایتی عمومی هراس دارد، آقای صالحی می گویند فکت شیت در جیب آقای ظریف است نشان به آن نشانی که خط  خطی می باشد؛ اما آقای ظریف از ارائه چرک نویس یا پاک نویس کردن آن طفره می رود.

 

عضو شورای نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، آمریکا را بدهکارترین کشور دانست و تصریح کرد: با چشم بسته به پای میز مذاکراتی رفته ایم که حتی در صورت توافق با کدخدا، منفعتی نصیبمان نخواهد شد؛ سرنوشت ژنرال قزافی که تسلیحات نظامی خویش را با کشتی به آمریکا فرستاد تا حسن نیت خویش را ثابت کند چه شد؟ استقلال سیاسی هر کشوری نماد و نشانه عزت آن می باشد، فراموش نکنیم که چشم امید مستضعفین دنیا به ایران است.

 

براتی با بیان اینکه مگر غیر از این است که تاسیسات هسته ای کشورمان در دوران اصلاحات و با مدیریت دکتر حسن روحانی پلمپ شدند، گفت: براساس توافقنامه های ژنو و لوزان، ملاک راستی آزمایی ایران تایید از سوی آژانس بین المللی هسته ای است سال های متمادی در حال راستی آزمایی و اعتمادسازی هستیم اما هیچگاه آژانس رای به صلح آمیز بودن فعالیت های ایران صادر نکرده است، از سوی دیگر بنابر سخنان سیاستمداران شیطان بزرگ، تحریم های ایران در یک شب اعمال نشده اند که در یک روزه لغو شوند، نظارت های ذره بینی و چک شدن از طریق دوربین های آف لاین عزت ملی ما را زیر سوال خواهد برد.

 

وی با تاکید بر این مطلب که سیاستمداران ایران بر سر دو راهی بد و بدتر قرار دارند، بیان داشت: با انتشار گزاره برگ و بروز نارضایتی اجتماعی عمر دولت آقای روحانی در سال ۱۳۹۶ به پایان خواهد رسید.

 

عضو شورای نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با اشاره به این مطلب که عزت و قدرت یک کشور در لوای جزم شدن عزم ملی دولت و ملت محقق می شود، بیان داشت: حتی اگر این مذاکرات منجر به شکست شد دولت و ملت با همدلی و همزبانی در بهسازی ایرانی آباد، مستقل و قدرتمند تلاش خواهند کرد.

 

براتی به سخنان باراک اوباما در جمع یهویان مبنی بر اینکه من به دنبال توافقی هستم که راه همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را ببندد، گفت: تاکید رئیس جمهور آمریکا بر توافقی بود که به اعمال بازرسی های بی سابقه بر همه عناصر برنامه هسته ای ایران منجر شود از سوی دیگر ارنست جاشو سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: رفع تحریم های ایران منوط به بازرسی های سرزده است.

 

وی با تاکید بر این مطلب که دور تازه ای از خروج اطلاعات در کشور در حال وقوع است تصریح کرد: درباره بازرسی های پروتکل الحاقی و آژانس باید گفت درج واژه «منحصر به فرد» که در متن بیانیه آمده خود گواه این است صدور مجوز بازدید از تاسیسات نظامی و اجازه ورود بیگانگان را به کشور گواه بر توافقات پشت پرده دولت یازدهم با آمریکا دارد.

 

نظر شما