شناسهٔ خبر: 54034695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول:

مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین، برتر کشوری شد

سپیده محمدی

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین از انتخاب مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین به‌عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری» در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی سعادت طرقی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سی و سومین گردهمایی سالیانه رؤسای مراکز و کارشناسان و مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور، مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری را کسب کرد، اظهار کرد: پس از وقفه ۲ ساله در فعالیت‌های دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره با شرکت بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره برگزار شد.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین با تأکید براینکه این گردهمایی با هدف تبیین برنامه دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان برگزار شد، افزود: در پایان این گردهمایی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، مراکز مشاوره برتر، فعال و نمونه در سطح کشور و مناطق ده‌گانه دانشگاه‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این مراسم که در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و با دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان برگزار شد، مرکز مشاوره و سلامت روان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر، از این مرکز تجلیل به عمل آمد.

سعادت طرقی تأکید کرد: هرساله دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن ارزیابی خدمات مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور؛ فعالیت‌های شاخص، اثرگذار و موفق را ملاک رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه‌ها قرار می‌دهد. بعد از یک دهه ارائه خدمات روان‌شناختی در مرکز مشاوره مجتمع آموزش عالی اسفراین و کسب عنوان «مرکز مشاوره فعال منطقه ۹» در سال گذشته، برای نخستین بار در سی ‌و سومین گردهمایی سراسری رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور، این مرکز به عنوان « مرکز مشاوره برتر» در بین مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شناخته و معرفی شد.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین تصریح کرد: نقش فعال و اثرگذار مرکز مشاوره و سلامت روان مجتمع آموزش عالی اسفراین در آماده‌سازی فضای روان‌شناختی حاکم بر دانشگاه و ارائه خدمات به دانشگاهیان و فعالیت‌های موثر در دوران شیوع همه گیری کرونا از جمله دلایل این انتخاب است.

انتهای پیام

نظر شما