شناسهٔ خبر: 54034438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح جدید دولت موجب پویایی اقتصاد می‌شود

اتاق بازرگانی صنایع و معادن کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جدید دولت در آزادسازی نرخ ارز پویایی اقتصاد را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

جبار کیانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب همواره کشور تجربیات سخت و سنگینی داشته گفت: عامل موفقیت کشور هم طی این چهار دهه و با وجود مشکلات و سختی‌ها وفاق و همدلی میان همه مردم بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن یاسوج، در خصوص آزادسازی نرخ ارز افزود: خیلی از دولت‌ها جرات انجام این طرح مهم و تحول‌زا در حوزه اقتصادی را نداشتند و سال‌های سال پرداخت یارانه‌ها به شکل گذشته منابع کشور را به هدر داد.

وی بیان کرد: طرح مردمی‌ شدن یارانه‌ها اتفاق میمونی است و هر ایرانی وطن پرستی باید برای به نتیجه رسیدن این طرح از جان مایه بگذارد تا به سرانجام برسد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: دولت و بخش خصوصی و اقتصادی دست به دست هم داده و این طرح را مدیریت کند.

کیانی‌پور عنوان کرد: اجرای این طرح موجب افزایش تولید، ایجاد اشتغال و در نتیجه فراگیر شدن درآمد و ثروت مردم می‌شود لذا توصیه می‌کنم مدیران دستگاه‌های استانی تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن طرح انجام دهند.

این فعال اقتصادی گفت: طرح جدید دولت در آینده  موجب شکوفایی و پویایی اقتصاد کشور خواهد شد و این پدیده قدرت خرید مردم را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی شود چرا حوزه تولید و صنعت ما آنگونه که باید فعال باشد فعال نیست، گفت: دوره‌ای که حساب افراد برای یک چک برگشتی بسته می‌شد گذشته است.

کیانی‌پور با بیان اینکه موظف هستیم در این برهه حساس به مردم امید دهیم، خاطرنشان کرد: با استفاده از فرصت قانون بودجه، تسهیلات اشتغالزایی و پنجره واحد از این پیچ تاریخی در حوزه اقتصادی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما