شناسهٔ خبر: 54033740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وفور کالا و آرامش خاطر مردم مهمترین هدف دولتمردان در اصلاح نظام ارزی است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت:وفور کالا دربازار و تأمین امنیت و آرامش خاطر عموم مردم مهمترین دغدغه وتلاش دولتمردان در اجرای این طرح است.

صاحب‌خبر -

رفیعی  گفت: اهداف این طرح با تعامل و همکاری اصناف و عموم مردم و نظارت‌های مستقیم و دقیق متولیان امر بر بازار جهت جلوگیری از افزایش غیرواقعی قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم محقق خواهد شد.

او می گوید: با پیش بینی تمامی ابعاد و تأمین ذخایر کالا‌های استراتژیک آماده اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی کشور در استان است و انتخاب زنجان برای پایلوت اجرای شیوه جدید عرضه نان نیز تصمیم کشوری و هوشمندانه بوده است.

رفیعی با تأکید بر اینکه در این شیوه هیچگونه افزایش قیمت و یا محدودیتی در خرید نان‌های سنتی برای عموم مردم اعمال نخواهد شد، گفت: در این روش حمایت‌ها از ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره منتقل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم افزایی و تعامل صاحبان نفوذ، رسانه‌ها و همه آنانی که دلسوز نظام بوده و دغدغه مردم را دارند را لازمه اجرای موفق و با کمترین تبعات جراحی اقتصادی پیش روی کشور دانست و گفت: منافع اجرای این طرح متوجه کل نظام و کشور است که باید به درستی تبیین شود.

رفیعی با تأکید بر اینکه دشمن در شرایط حساس کنونی نیز بیش از گذشته در پی تحریک و ناامید سازی مردم و ایجاد اخلال در اداره امور کشور است، گفت: اقدامات توجیهی و تشریح چگونگی و اهداف اصلاح نظام یارانه‌ای کشور به خصوص از سوی نخبگان جامعه، به یقین توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

نظر شما