شناسهٔ خبر: 54030837 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش در عربستان با حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی

رای الیوم از برگزاری همایش ارزش‌های مشترک اتباع ادیان در ریاض خبر داد که با حضور نمایندگانی از رژیم صهیونیستی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

روزنامه اینترنتی رای الیوم که از لندن به روز می‌شود در گزارشی نوشت: حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» در توئیتر، که به وزارت خارجه اسرائیل تعلق دارد، دیروز جمعه توئیتی همراه تصاویری از همایش «ارزش‌های مشترک اتباع ادیان» منتشر کرد که با میزبانی مجمع جهان اسلام در ریاض برگزار شده و خبرگزاری رسمی عربستان نیز این خبر را تایید کرده است.

در این توئیت آمده است: ریاض، شاهد همایش ارزش‌های مشترک اتباع ادیان بود که در آن روحانیان از نقاط مختلف جهان از جمله اسرائیل حضور داشتند و نماینده آن در این همایش خاخام داوید روزن، بود.

وسیم یوسف، خطیب دانشگاه شیخ سلطان بن زاید اول، در امارات، درباره توئیت حساب کاربری وزارت خارجه اسرائیل اینگونه اظهار نظر کرد: عربستان، سرزمین صلح و مهد تمدن هاست و اقدامی که اکنون برای نشر صلح و دوستی و تثبیت همزیستی بین ادیان صورت می‌گیرد، تلاشی ستودنی است.

عبدالوهاب بن محمد الشهری، نماینده ارتباطات مشترک در مجمع جهان اسلام، درباره این همایش گفت: این همایش در سایه اهداف نظامنامه مجمع و تثبیت نقش جهانی آن به عنوان یک سازمان بین المللی مستقل و غیر دولتی صورت گرفت که به نشر اسلام، تبلیغ اعمال بشردوستانه و همکاری بین کشور‌ها توجه دارد تا جهانی با صلح بیشتر داشته باشیم.

برخی کاربران فضای مجازی برگزاری این همایش را در راستای تلاش برای سازش و ائتلاف با رژیم صهیونیستی دانستند.

نظر شما