شناسهٔ خبر: 54030798 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار گلستان:

سهمیه مواد اولیه کارخانجات با حداکثر ظرفیت توزیع می شود

استاندار گلستان گفت:کارخانجات سهمیه مواد اولیه خود را با حداکثرظرفیت دریافت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در حاشیه بازدید از کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان گفت:در استان ۲ کارخانه تولید روغن فعال هستند که ماهانه ۱۵ هزار تن روغن تولید می‌کنند در حالی که مصرف خانگی و بخش صنعتی ۳ هزار و ۵۰۰ تن است.

او گفت: تولید مازاد روغن به استان‌های البرز، تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی فرستاده می‌شود.

به گفته زنگانه، روزانه، استان گلستان ۳۰۰ تن موجودی روغن دارد و جای نگرانی نیست و در مورد مرغ و تخم مرغ نیز کمبود کالا در استان وجود ندارد.

استاندار گلستان در مورد مواد اولیه کارخانجات گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم مواد اولیه کارخانجات وارد گمرک شده و در حال ترخیص است که پس از آن کارخانجات سهمیه خود را با حداکثر ظرفیت دریافت می‌کنند.

او گفت: برای تولید کنندگان حوزه دام و طیور نیزدامدار کارت و حمایت‌های تسهیلاتی پیش بینی شده است.

زنگانه می‌گوید: برای اینکه شهروندان بدانند در کدام دهک قرار گرفتند با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند تا به آن‌ها اعلام شود.

او گفت: اگر شهروندان نسبت به آن اعتراض دارند و یا کسانی که از قبل جا ماندند و یا برای اظهار اطلاعات جدید به سامانه رفاهی که از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان زیر نویس می‌شود مراجعه کنند.

زنگانه گفت:شهروندان اگر هنگام خرید، قیمت کالا را مغایر با قیمت اعلامی دیدند با شماره ۱۲۴ صمت تماس بگیرند تا در اسرع وقت به تخلف احتمالی رسیدگی شود.

 

نظر شما