شناسهٔ خبر: 5402849 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری در منطقه دیپلمات نشین کابل، با کشته شدن چهار مهاجم پایان یافت

کابل- ایرنا- فرمانده پلیس کابل اعلام کرد که با کشته شدن چهار مهاجم ،درگیری در منطقه دیپلمات نشین شهر کابل بدون آسیب رسیدن به افراد پلیس و غیر نظامیان پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 'عبدالرحمان رحیمی' روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی که در محل حادثه برگزار شد به خبرنگاران گفت: چهار مهاجم ساعت 11 شب گذشته به هتل «هیتال» در جاده پانزدهم محمد وزیر اکبر خان شهر کابل حمله کردند و درگیری تا ساعت نزدیک به شش صبح امروز ادامه یافت.

وی افزود: مهاجمان در یک اتاق خالی هتل که درهای ضد گلوله داشت مستقر شده بودند که توسط نیروهای امنیتی با شلیک یک موشک، این اتاق منهدم و مهاجمان کشته شدند.

رحیمی تاکید کرد که در حمله به این هتل که شهروندان استرالیایی در آن حضور داشتند، به کسی آسیب نرسید و فقط چهار مهاجم کشته شدند.

فرمانده پلیس کابل گفت: علت ادامه درگیری تا شش صبح،جلوگیری از آسیب رسیدن به غیر نظامیان و مهمانان هتل بود که نیروهای پلیس توانست بدون آسیب رسیدن به این افراد ،تروریست ها را از بین ببرند.

در سال 2010 نیز مهاجمان به همین هتل حمله کردند که در آن چندین تن کشته و زخمی شدند. هفته گذشته نیز مهاجمان مسلح به یک هتل در منطقه 'شهر نو' کابل حمله کردند که در نتیجه 10نفر از جمله چند شهروند هندی کشته شدند.

آساق*4*291*1579

نظر شما