شناسهٔ خبر: 54019616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در قدس اشغالی اتفاق افتاد:

مجروحیت ده ها نفر در حمله اشغالگران به مراسم تشییع ابوعاقله

رسانه ها از حمله اشغالگران به مراسم تشییع جنازه ابوعاقله در شهر قدس اشغالی خبر دادند که در جریان آن ده ها نفر مجروح شده اند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، نیروهای اشغالگر رژیم ‌صهیونیستی امروز جمعه از خروج جسد شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی - آمریکایی شبکه الجزیره از بیمارستان فرانسوی شهر قدس جلوگیری به عمل آورده و به مراسم تشییع جنازه وی حمله کردند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد پس از آن که نیروهای اشغالگر در مراسم تشییع جنازه دخالت کردند جسد شیرین ابوعاقله به داخل بیمارستان بازگردانده شد.

 

نیروهای اشغالگر همچنین پس شروع مراسم تشییع جنازه به بیمارستان فرانسوی قدس حمله کرده و شرکت کنندگان در این مراسم را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

 

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان درگیری های به وجود آمده میان حاضران در مراسم تشییع جنازه و نیروهای اشغالگر صهیونیستی ده ها نفر مجروح شدند.

 

پلیس راه ها و ورودی های منتهی به بیمارستان را مسدود و از نصب تصاویر ابوعاقله در برابر کلیسای روم کاتولیک جلوگیری کرده است. علاوه بر آن برافراشتن پرچم فلسطین در این مراسم را ممنوع و تاکید کرده جنازه باید با خودرو حمل شود اما شرکت کنندگان در این مراسم بر حمل آن بر روی دستان خود پافشاری کردند.

 

شاهدان عینی از اعمال محدودیت های شدید علیه شهروندان فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر در اطراف بیمارستان فرانسوی که در محله شیخ جراح در قدس شرقی است خبر دادند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما