شناسهٔ خبر: 54014038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بلاتکلیفی اعضای جدید شورای شهر ارومیه/ شورای شهر ارومیه نیمه تعطیل شد

هشتم اردیبهشت ماه سال جاری فرماندار ارومیه خبر تعلیق ۵ نفر از اعضای شورای شهر ارومیه را اعلام کرد ولی با گذشت ۱۷ روز از این تعلیق هنوز مراسم معارفه اعضای علی البدل برگزار نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،هشتم اردیبهشت ماه سال‌جاری غلامحسین عماری طی مصاحبه ای اعلام کرد؛ کیفر خواست ۵ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه صادر و طبق حکم معاون دادستان این اعضا حق حضور در جلسات شورا را ندارند و ۵ نفر از ۷ عضو علی‌البدل به ترتیب آرا جایگزین این اعضا می شوند. 

 پس از گذشت ۱۷ روز از تعلیق ۵ عضو شورا تا به امروز مراسم معارفه اعضای علی‌البدل برگزار نشده و شورای شهر ارومیه بصورت نیمه تعطیل درآمده و جلسات شورای شهر  برگزار نمی شود.

تعطیلی ۱۵ روزه جلسات شورای شهر ارومیه

توماج وحید افشار،سخنگوی شورای شهر ارومیه  در خصوص تاخیر معارفه اعضای علی البدل شورا اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی و بعد از حکم تعلیق اعضای اصلی شورا مقرر شده اعضای علل البدل جایگزین اعضا اصلی شده و مراسم معارفه برگزار شود .

وی ادامه داد: بیش از ۲ هفته هیچ گونه اقدامی در خصوص معارفه اعضای علل البدل به شورا انجام نشده و جلسات شورا طی این مدت برگزار نشده و شهروندان سردرگم هستند که مطالبات خود را جهت رسیدگی پیگیری کنند .

وی گفت:  بنابراین از فرمانداری محترم درخواست می‌شود در راستای رسیدگی به امورات شهروندان و همچین پیشبرد اهداف و مدیریت شهری ابلاغیه اعضای جدید شورای شهر ارومیه را صادر کنند.

وحید افشار خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان‌غربی نیز پیگیر آخرین وضعیت شورای شهر در خصوص معارفه اعضای جدید و تعیین تکلیف وضعیت شورای تعلیق شده است.

 

نظر شما