شناسهٔ خبر: 54001961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای:

جنایت ترور «ابوعاقله» باردیگر خوی وحشی‌گری تل‌آویو را نشان داد

شاخه نظامی حماس به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین را تسلیت گفتند.

این گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که این جنایت فجیع و هولناک، کار مرسوم و همیشگی دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن خبرنگاران و غیرنظامیان در فلسطین است.

قسام تاکید کرد که این جنایت بار دیگر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و تلاش‌های نافرجام این رژیم برای پنهان نگاه داشتن جنایات خود و ساکت نمودن ندای حقیقت را نشان داد.

جهاد اسلامی: هدف قرار دادن خبرنگاران سیاست دائمی اشغالگران است

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت شیرین ابوعاقله را جنایتی تنفر برانگیز و شاهدی بر تروریستی بودن رژیم صهیونیستی خواند.

در این بیانیه آمده است: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه و جنایات تروریستی خود، این بار یک خبرنگار را که در حال گزارش حقایق و مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی و رسوا کردن اشغالگران بود هدف قرار داد. هدف قرار دادن خبرنگاران، سیاست دائمی اشغالگران است. ما در جنبش جهاد اسلامی این ضایعه را به خانواده شیرین ابوعاقله و همه همکاران وی در رسانه‌های فلسطینی و به شبکه الجزیره تسلیت می‌گوییم و شفای علی السمودی همکار و همراه این خبرنگار را از خداوند مسئلت داریم.

گفتنی است که شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی هنگام پوشش جنایات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها به ضرب گلوله آن‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما