شناسهٔ خبر: 53991661 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر علوم:

آزمون‌های هوشمند به آرامش داوطلبان و خانواده‌ها منجر می‌شود

وزیر علوم گفت: هوشمند سازی آزمون‌های سراسری باعث آرامش بیشتر داوطلبان کنکوری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی زلفی گل گفت: سازمان سنجش با سرمایه اجتماعی نظام مرتبط است و همواره مورد اعتماد ملت بوده و زمینه یک رقابت سالم و مطمئن را برای ادامه تحصیل جوانان فراهم کرده است، اگر مردم به این سازمان بدبین شوند اعتماد عمومی به نظام آسیب می‌بیند و هرچه این سازمان علمی‌تر مدیریت شود و سرعت و دقت  بالاتری داشته باشد و نزد ملت ایران و به ویژه جوانان معتبرتر باشد به نفع نظام و کشور خواهد بود.

 وی گفت: با توجه به نوع خدمات و حساسیت‌ها نسبت به عملکرد سازمان سنجش صرف اعتبارات برای پیشبرد اهداف مهم سازمان سنجش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

زلفی گل با اشاره به برنامه‌های سازمان سنجش برای هوشمندسازی و ارتقای کیفیت خدمات گفت: با توجه به حضور افراد توانمند و با تجربه و حمایت‌های دولت از سازمان سنجش، اهداف ارزشمندی همچون هوشمندسازی آزمون‌ها محقق شده و موجب آرامش بیشتری برای داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می گوید: در بازدیدی که از قرنطینه های چاپ سؤالات و قرائت پاسخنامه ها در ساختمان  سازمان سنجش در مشکین دشت کرج داشتم حضور کارکنان خدوم و مخلص این سازمان برای روزها و حتی دو ماه‌ متوالی در قرنطینه کامل و به دور از خانواده و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان را از نزدیک لمس کردم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 زلفی گل می گوید: ایجاد رضایت در بین  کارکنان و نیروهای فنی سازمان سنجش بسیار حائز اهمیت است چراکه آنان با تلاش مضاعف و مستمر در طی سال  سهم بسزایی در برگزاری آزمون‌های متعدد در صحت و سلامت دارند که این امر نقش مهمی  در سرنوشت جوانان کشور و آرامش خانواده آنان دارد.

نظر شما