شناسهٔ خبر: 53987782 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو؛

جهانگیر الماسی: متخصص‌ها در پناه هنر می‌توانند به جامعه خدمت کنند

بازیگر برجسته سینما وتلویزیون معتقد است یارانه یک موضوع تخصصی است پس وظیفه هنر دخالت در کار‌های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر آگاهی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم‌های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

صاحب‌خبر -

جهانگیر الماسی بازیگر محبوب سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به موضوع یارانه‌ها که مدتی ست بحث برانگیز شده است اینگونه توضیح داد: ما اگر به مظلومیت وظیفه هنر درست عمل کنیم توانستیم بخشی از سهم خود را در این رابطه ایفا کنیم و آن تولید وتوزیع آگاهی است.

وی افزود: وظیفه هنر دخالت در کار‌های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر آگاهی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم‌های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

این هنرمند در ادامه خاطر نشان کرد: کار فرهنگ مشارکت اصحاب فرهنگ وهنر در تبلیغ آرامش و عزم فرهنگ فکری جامعه وتبلیغ آن است، همچنین فراهم کردن بستر فکری درست برای جامعه است.

الماسی با بیان اینکه مردم ما باید بدانند که چرا با هم زندگی می‌کنند گفت: مردم باید آگاه باشند که نسبتشان با هم چیست ومنافعشان در کجا گره خورده وچه عواملی این منافع وهمبستگی را بهم می‌ریزد!

او در پایان افزود: باید جلوگیری کنند از رسوم آدم‌های نادرست که بر زندگی فردی وجمعی شان تاثیر می‌گذارند تا با آرامش بتوانند زندگی وتصمیم گیری کنند.

نظر شما