شناسهٔ خبر: 53984943 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوزگری به این کشور +فیلم

جنبش‌های «حزب‌الله» و «امل» لبنان با انتشار دو ویدئو در خصوص هرگونه تجاوزگری به خاک لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

صاحب‌خبر -

«حزب الله لبنان» و «جنبش امل» با انتشار دو فیلم اعلام کردند که هر اقدام تجاوزکارانه کوچک یا بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی به لبنان به سرعت و به صورت مستقیم پاسخ داده خواهد شد.

در یکی از ویدئوها که در وبسایت «الاعلام الحربی» لبنان منتشر شده سید حسن نصرالله تأکید می‌کند «به هر گونه اشتباه، خطا، حماقت و اقدام متجاوزانه، چه کوچک یا بزرگ، سریع و مستقیم پاسخ داده خواهد شد.»

همچنین جنبش امل نیز با انتشار ویدئویی با عنوان «ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم»، توانایی رزمی نیروهای خود را به نمایش گذاشت.

 روز گذشته نیز، گروه‌های مقاومت فلسطینی هم با اعلام هشدار به رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند شمشیر قدس همچنان برافراشته است و اگر اشغالگران مرتکب هر نوع حماقتی در حق مسجدالاقصی و فرماندهان مقاومت شوند، در‌های جهنم را بر روی اشغالگران باز خواهند کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در کنفرانس خبری که پس از نشست این گروه‌ها در غزه برگزار شده بود، افزودند: نبرد شمشیر قدس برای یاری رساندن به قدس، مسجدالاقصی و دفاع از ملت فلسطین است و توانست اراده ملت فلسطین را به اشغالگران تحمیل کند. از همه گروه‌های مقاومت می‌خواهیم تا با استفاده از همه ابزارها، درگیری با اشغالگران در صحنه‌های میدانی را گسترش دهند. تهدید اشغالگران به ترور فرماندهان مقاومت بیانگر سردرگمی، ناتوانی، شکست و دستپاچگی است که آن‌ها با آن روبرو شده اند. پاسخ به چنین اقدامی، کوبنده خواهد بود و پیامد‌های آن از مرز‌های فلسطین فراتر خواهد رفت.

<div id="video-display-embed-code_16032259"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8132695/16032259?width=400&height=300"></script></div>
<div id="video-display-embed-code_16032261"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8132695/16032261?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما