شناسهٔ خبر: 53974215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

از چهارشنبه تا جمعه رخ می دهد؛

وزش باد شدید گرد و خاک رگبار پراکنده باران

مهر

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران؛ وزش باد شدید گرد و خاک رگبار پراکنده باران برای روزهای پایانی هفته پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از روز چهارشنبه ۲۱ تا جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه وزش باد شدید (گاهی خیلی شدید) گرد و خاک در بعضی ساعت‌ها کاهش دید و کاهش کیفیت هوا (به ویژه در نواحی غربی - جنوبی و مرکزی) رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق (به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات) پیش بینی می‌شود.

در روز چهارشنبه وزش باد نسبتاً شدید (از عصر وزش باد شدید) -گرد و خاک - کاهش دید - احتمال نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی و کاهش محسوس کیفیت هوا - رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق (به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات) پیش بینی خواهد شد.

اجتناب از قرار گرفتن کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری تنفسی در فضای باز مدیریت در نگهداری تأسیسات حساس به گرد و خاک و پرهیز ازسفرهای غیر ضروری مستحکم کردن سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمانهای نیمه کاره پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک، پرهیز از کوهنوردی و تردد در حاشیه مسیل‌ها توصیه‌های اداره کل هواشناسی تهران در این روزهاست.

نظر شما