شناسهٔ خبر: 53964478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت‌های گذشته در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها ترس داشتند/ نگذارید بدخواهان در طرح اخلال کنند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت‌های گذشته در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها ترس داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ..... از یاسوج آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کار و تلاش در این نظام‌ پر خیر و برکت است باید بکوشیم علی‌رغم تلاش و کوشش دشمن مشکلات را حل کنیم. 

وی گفت: امروز بهترین مورد قرب به درگاه خدا برای مسئولان خدمت است مثل امروز که دشمن تلاش می کند کشور ما در مقابل آن‌ها زانو زده و خم شود.

حسینی با تشکر از طرح دولت در حوزه اقتصاد گفت: این طرح باید اتفاق می‌افتاد دولت‌ها می‌خواستند که آن را انجام دهند اما ترس داشتند و انجام ندادند حالا که کار در حال انجام است اطلاع رسانی و اقناع ‌سازی شود. 

نماینده رهبر انقلاب در استان افزود: از دیروز که طرح توضیح داده شد مردم اقناع شدند و واریز یارانه ها هم آرامش را به مردم برگرداند اگر مردم بدانند یارانه به جیب خودشان می‌رود همراهی می کنند. 

وی گفت: اما برخی فتنه گران می خواهند به این بهانه اصل نظام را مورد هدف قرار دهند و در طول عمر انقلاب همواره بهانه داشتند که دستاوردها را مورد هدف قرار دهند اما اصل اقناع‌سازی مردم است.

حسینی افزود: عدم حذف یارانه نان توسط مسئولان توضیح داده شود تا مردم قانع شدند و اگر مردم بدانند برای خودشان و منافع کشور است مردم پای کشور و آرمان‌ها هستتد اگر بدانند طرح برای خدمت است همراهی و همکاری می کنند. 

وی خاطرنشان کرد: بحث نظارت بر طرح و مدیریت طرح بسیار مهم است که دیگران در سایر موارد سوء استفاده نکنند و نظارت به شیوه مطلوب انجام شود تا به یاری خدا طرح به نتیجه مطلوب برسد و منجر به افزایش تولید، اشتغال و جلوگیری از رانت‌خواری شود.

انتهای پیام/

نظر شما