شناسهٔ خبر: 53959504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آب‌رسانی به بیش از ۷ هزار روستا به همت بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آب رسانی به بیش از ۷ هزار روستای کشور در تفاهم نامه‌ای با دولت در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

 سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه، همکاری با دستگاههای اجرایی در محرومیت زدایی را از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه بیان کرد وگفت: آب رسانی به ۷ هزار و ۱۳۰ روستا در دستور کار است که در حال حاضر ۱۲۰۰ روستا عملیاتی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران در حاشیه دیدار با علمای حوزه علمیه در شهر مقدس قم اجرای ۱۹۵ طرح تسهیل گری، مرمت و بنای ۱۳۰ هزار مسکن روستایی و لایروبی از قنات‌های ۵۵۰۰ روستا در کشور، با مشارکت خیران را از دیگر برنامه‌ی پیش روی این سازمان دانست.

آیت الله نوری همدانی هم در این دیدار خدمت رسانی به مردم را عبادت خواند و گفت: خدمت رسانی به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشید.

مرجع تقلید شیعیان خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و روستا‌های کشور را از برنامه‌های جهادگران بعد از انقلاب اسلامی دانست وگفت: در راستای این خدمات همان امکاناتی که در شهر‌های وجود دارد در روستا‌ها هم ارائه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری نیز در دیداری جداگانه دوری از کاغذ بازی اداری و ساختار‌های دست و پا گیر تشکیلاتی را از ویژگی‌های کار‌های جهادی دانست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تبیین خدمات گروه‌های جهادی را ضروری خواند و گفت: اطلاع رسانی و تبیین خدمات جهادگران سبب دلگرمی مردم و مشارکت خیران در کمک رسانی به محرومان می‌شود.

آیت الله سعیدی هم بسیج را عاری از سیاست زدگی و جناح بندی خواند و گفت: گفته‌های بسیجی در کردار و عملکرد او در جامعه نمود دارد به نمایش گذاشته می‌شود.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) بسیج را افتخار و عزت نظام اسلامی خواند که از همان روز‌های آغازین برپایی نظام اسلامی در راستای کمک به محرومان و روستا‌های کم برخوردار کشور تشکیل شد.

نظر شما