شناسهٔ خبر: 53951108 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سومین جشنواره سراسری اسوه برگزار می شود

سومین جشنواره سراسری اسوه به منظور تجلیل از رده های برتر بسیج سراسر کشور برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابااحمدی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات طی گفت‌وگویی اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری اسوه به منظور تجلیل از رده‌های برتر بسیج سراسر کشور ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور تبادل ابتکارات و تجربیات موفق و به عبارتی الگوسازی و الگودهی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج می‌باشد و در یک رقابت سالم و سازنده پایگاه‌ها و رده‌های موفق شناسایی و مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: جشنواره اخیر که مربوط به عملکرد سال ۹۹ پایگاه‌های مقاومت بسیج است از ۱۰۳۸ فرمانده و مدیر موفق در سطوح مختلف سازمانی از سطح سپاه استان تا ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت تجلیل خواهد شد که نتیجه حضور تعداد ۸۰۹ پایگاه مقاومت از ۶۴۹ حوزه مقاومت و ۳۷۶ ناحیه مقاومت بسیج سراسر کشور در نمایشگاه‌های استانی اسوه است که در سال گذشته در مراکز استان‌ها عملکرد یکساله خود را در معرض نمایش گذاشته بودند و متعاقب ارزیابی‌های صورت گرفته، این رده‌ها واجد شرایط تجلیل و تشویق شناخته شدند.

گفتنی است؛ سومین جشنواره سراسری اسوه بنا بود در دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته برگزار شود که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما