شناسهٔ خبر: 53945548 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معرفی بهترین های ۱۰۰ سال اخیر ورزش ایران

جوان آنلاين

اختتامیه جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» با حضور مدیران سازمان صداوسیما، مدیران ارشد ورزش و بزرگان ورزش کشور، چهارشنبه 21 اردیبهشت، در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

با پایان یافتن مهلت نظرسنجی مردمی‌برای انتخاب بهترین‌های صد سال ورزش ایران، مراسم اختتامیه جشنواره «یکصد» به منظور معرفی و قدردانی از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور رئیس سازمان صداوسیما، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته المپیک، رئیس کمیته پارالمپیک و بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش برگزار می‌شود.

جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران»، در طول فروردین ۱۴۰۱ در قالب برنامه تلویزیونی «یکصد» و در هفت عنوان «صحنه ماندگار»، «مدال ماندگار»، «گل قرن»، «تیم قرن»، «مربی قرن»، «یار مظلوم» و «رفتار جوانمردانه» به نظرسنجی مردمی‌ گذاشته شد.
در پایان این نظرسنجی و در طول یک ماه، بیش از ۲/۵ میلیون رأی مردمی‌ به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نامزدهای برگزیده هر بخش در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد.

مخاطبان می توانند پخش زنده برنامه اختتامیه جشنواره «یکصد» را چهارشنبه شب، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه ورزش و شبکه سه سیما مشاهده کنند.

نظر شما