شناسهٔ خبر: 53942232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زمان معرفی هالند به عنوان مهاجم جدید منچسترسیتی اعلام شد

منچسترسیتی در حال تکمیل قرارداد ارلینگ هالند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش ها، منچسترسیتی قرار است این هفته برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند اقدام نهایی را انجام بدهد.

قهرمان لیگ برتر، ملی پوش نروژی را به یکی از اهداف اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده است، به طوری که پپ گواردیولا مشتاق است تا قبل از فصل آینده یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.

اتلتیک در همین راستا گزارش می دهد که سیتی قبلاً با شرایط شخصی هالند به توافق رسیده و این بازیکن 21 ساله به وضوح نشان داده مایل است به تیم گواردیولا بپیوندد.

این گزارش ادعا می‌کند که تلاش سیتی برای جذب هالند یک معامله تمام شده است و انتظار می‌رود این هفته به صورت رسمی اعلام شود.

سیتی بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند (64.2 میلیون پوند) را پرداخت خواهد کرد، در حالی که گزارش شده این مهاجم دستمزدی در حدود 500 هزار پوند به صورت هفتگی دریافت خواهد کرد.

هالند از زمان انتقال به دورتموند در دسامبر 2019 به سرعت خود را به عنوان یکی از مهاجمان برجسته اروپا معرفی کرد و در 88 بازی برای این باشگاه بوندسلیگایی 85 گل به ثمر رسانده است.

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند روز یکشنبه گفت که انتظار دارد آینده هالند در این هفته مشخص شود و این انتقال به دلیل مرگ مینو رایولا، ایجنت این مهاجم به تعویق افتاده است. کهل به Sport1 گفته بود: "می دانم که در قرارداد چیست، ما به بند خروج ملزم هستیم."

نظر شما