شناسهٔ خبر: 53940706 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همکاری مقاومت غزه با فلسطینیان در مسجد الاقصی + فیلم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، مقاومت در غزه با مقاومت فلسطینیان در مسجدالاقصی همکاری می‌کند تا موضع مناسب اتخاذ کند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حازم قاسم تصریح کرد، فلسطینیان در کرانه باختری و بیت‌المقدس در صحن‌های مسجد الاقصی حضور گسترده داشته باشند و با یورش صهیونیست‌ها مقابله کنند.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد، فلسطینیان پنجشنبه گذشته جنایت هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را خنثی کردند و قهرمانی و پیروزی دیگری در برابر صهیونیست‌ها رقم زدند.

سخنگوی جنبش حماس گفت، همکاری مقاومت غزه با آنچه در مسجد الاقصی می‌گذرد و حضور گسترده فلسطینیان در صحن‌های این مسجد، نقشه اشغالگران درباره تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را خنثی می‌کند.

صد‌ها نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست پنجشنبه گذشته با یورش به مسجد الاقصی، این مکان مقدس را مورد هتک حرمت قرار دادند. نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در ماه مبارک رمضان امسال هم تقریبا هر روز به مسجدالاقصی یورش بردند و با نمازگزاران و جوانان فلسطینی درگیر شدند.

<div id="video-display-embed-code_1686155" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1009481/1686155?width=400&height=300"></script></div>

منبع: ایران پرس

نظر شما