شناسهٔ خبر: 53933292 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت یک جوان فلسطینی در پی تیراندازی عناصر رژیم صهیونیستی

رسانه‌های خبری از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی در پی انجام عملیاتی شهادت طلبانه در قدس اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

نیرو‌های رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به سربازان این رژیم هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یک سرباز صهیونیست در پی وقوع عملیاتی با سلاح سرد در «دروازه دمشق» در قدس اشغالی زخمی شد.

الجزیره نیز گزارش داد پس از به شهادت رسیدن این جوان فلسطینی، نیرو‌های رژیم صهیونیستی ورودی‌های مسجدالاقصی را بستند.

«شرکت عمومی پخش‌همگانی اسرائیل» که رسانه این رژیم به شمار می رود نیز اعلام کرد: پلیس یک فلسطینی را در منطقه باب العامود در قدس پس از عملیات حمله با سلاح سرد به یک پلیس اسرائیلی به قتل رساند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از تیراندازی به سوی یک فلسطینی که مظنون به تلاش برای ورود به یک شهرک در شرق بیت لحم بود خبر داد.

پیشتر و در پی بالاگرفتن تنش ها در فلسطین اشغالی، حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه در خصوص تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار هشدار داده بودند. خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی در تجمع هزاران فلسطینی در نوار غزه برای اعلام حمایت از رهبران مقاومت به ویژه یحیی السنوار علیه تهدیدات رژیم صهیونیستی گفته بود که تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.

نظر شما