شناسهٔ خبر: 53932396 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 ؛ تعریف درست یک شاسی بلند خواستنی

motor1

صاحب‌خبر -

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 با کابینی لوکس و پیشرانه قدرتمند معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند فول سایز آشنا می‌شویم.

شرکت آمریکایی جی ام سی (زیرمجموعه جنرال موتورز) از شاسی بلند فول سایز یوکان دنالی آلتیمیت 2023 پرده برداشت. این شاسی بلند علاوه بر این که لقب یک آفرودر قدرتمند را یدک می‌کشد، اکنون در نسخه جدید از کابینی لوکس و جذاب به همراه پیشرانه‌ای قدرتمند بهره می‌برد.

مشخصات جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

طراحان در ساخت کابین جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 از بهترین مواد اولیه، تریم چوب با طرح نقشه توپوگرافیک از کوه دنالی و پوشش چرم باکیفیت برای بخش‌های مختلف استفاده کردند تا این خودرو بیش از پیش لوکس به نظر برسد. در واقع هنگام ورود به کابین این خودرو با فضایی لوکس و جذاب همانند هتل‌های 5 ستاره مواجه خواهید شد.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

از ویژگی‌های مهم این شاسی بلند آفرودی لوکس می‌توان به شارژر بی‌سیم، نمایشگر هدآپ ۱۵ اینچی، نمایشگر ۱۲ اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی سیستم سرگرمی، کنسول میانی با محفظه در برقی، سیستم صوتی بوز با ۱۸ اسپیکر، صندلی‌های ردیف جلو با تنظیم برقی ۱۶ جهته و ماساژور اشاره کرد. این شاسی بلند فول سایز به رینگ‌های آلومینیومی منحصربه‌فرد ۲۲ اینچی هفت‌پره به همراه ترکیبی از لعاب کرومی و رنگ مشکی نیز مجهز شده که توانسته نمای کناری را بیش از پیش جذاب کند.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

یوکان دنالی آلتیمیت 2023 به یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 420 اسب بخار و گشتاور 623 نیوتن‌متر را به تولید برساند. علاوه بر این پیشرانه، مشتریان می‌توانند پیشرانه توربودیزل با قدرت 277 اسب بخار و گشتاور 624 نیوتن‌متر را سفارش دهند. با موتور بنزینی این خودرو می‌تواند ظرف مدت 6 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد. از سایر امکانات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به سامانه تمام چرخ محرک و سیستم تعلیق بادی تطبیقی اشاره کرد.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

جی ام سی برای این شاسی بلند فول سایز خود در بخش ایمنی سوپر کروز تطبیقی را در نظر گرفته است که تجربه‌ای فوق‌العاده از کروز کنترل را به همراه خواهد داشت. این خودرو در بخش ایمنی از امکانات دیگری چون وضعیت تنظیمات رانندگی ویژه جوانان، هشدار کمربند ردیف عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار برخورد و ترمز اضطراری بهره می‌برد.

نظر شما