شناسهٔ خبر: 53909786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زاهدی:

سیاستِ اختلاف‌بینداز و چپاول‌کن در استان کرمان ساری و جاری است

سارا سلطانی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه باندها و مافیای داخلی مانع پیشرفت استان کرمان شده‌اند، گفت: سیاستِ اختلاف بینداز و چپاول کن در استان ساری و جاری است و باید جلوی این غارتگران و مافیان را بگیرید. 

صاحب‌خبر -

محمدمهدی زاهدی عصر امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: از وزیر کشور که سرانجام با کلی فاصله زمانی سکانداری استان را تعیین و تکلیف کردند، تشکر می‌کنم. 
وی افزود: زینی‌وند در دوران جوانی در جریان‌های درون نظام رویکرد افراطی داشتند و موضع گیری ها داشتند که با جریان انقلاب شاید هماهنگ نبود اما وقتی ایشان به تشخیص مصلحت نظام رفتند و دگرگونی درشان ایجاد شده و سعی کردن در چهارچوب منافع ملی و قوانین و مقررات حرکت کنند و به عقیده بنده تحولی در ایشان ایجاد شده است. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اخلاق مداری زینی وند را الگوی خوبی برای مسئولین استان دانست و اظهار کرد: اداره استان در دوران برزخی خیلی سخت و باوجود آنکه می‌دانستند تغییر می‌کنند اما لحظه ای از کارکردن دریغ نکردند و پیگیر مسائل بودند. 
وی درباره دکتر فداکار استاندار جدید کرمان گفت: حاج قاسم یک پشتوانه معنوی و استراتژیک برای کشور، منطقه و مستضعفین جهان بود و ما دکتر فداکار را از فرزندان حاج قاسم می دانیم. 
زاهدی با بیان اینکه شور انقلابی و ولایتمداری در محمدمهدی فداکار بوده است، تصریح کرد: از مشی انقلابی هیچگاه عدول نکرده اند. 
وی بر لزوم عدم سوءاستفاده از موقعیت تاکید کرد و افزود: افراد کوچک و بی بصیرت و ناکارآمد در راس امور قرار ندهید زیرا فساد به بار می آورد. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، طبیعی و ... سخن به میان آورد و عنوان کرد: بیش از ۱۵ سال خشکسالی کرمان را گرفتار کرده و کرمان تشنه است لذا باید انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان جدی بگیرید و دکتر زینی‌وند در چندماه اخیر اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده اند. 
وی درباره مشکل اتباع بیگانه در استان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی در استان ایحاد کرده اند و تصمیم گیری عاجل در این زمینه صورت گیرد زیرا ممکن مشکل جدی در آینده برای کشور ایحاد کنند. 
زاهدی ایجاد توازن منطقه‌ای در راستای عدالت اجتماعی را الزامی دانست و تصریح کرد: با همراهی هم و با یکدلی کارها را پیش ببریم. 
انتهای پیام

نظر شما