شناسهٔ خبر: 5390894 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

زاهدی، رئیس و زارعی و کوچکی نژاد نواب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شدند

با انتخاب نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند که بر این اساس، محمدمهدی زاهدی، رئیس و علی اصغر زارعی و جبار کوچکی نژاد نواب اول و دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شدند.

صاحب‌خبر -

جبار کوچکی نژاد  در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نخستین دستور کار جلسه عصر امروز (سه شنبه 5 خرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون با انتخاب اعضا مشخص شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: محمدمهدی زاهدی، علی اصغر زارعی و جبار کوچکی نژاد به ترتیب به عنوان رئیس کمیسیون، نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم ابقا شدند.

وی افزود: قاسم احمدی لاشکی و رضا صابری به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند و عبدالوحید فیاضی نیز با انتخاب اکثریت به سمت سخنگوی این کمیسیون نایل آمد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در دستور کار دیگر این جلسه حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوالات آقایان جدگال و قاضی پور و خانم اخوان بود که قانع شده و یا فرصت بیشتری برای بررسی خواستند./

پایان پیام

نظر شما