شناسهٔ خبر: 53861584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| مس با حضور هواداران، نوار ناکامی را قطع کرد/ فجرسپاسی روی خط بحران

در نخستین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم مس رفسنجان مقابل فجرشهیدسپاسی به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه شهدای صنعت مس و در حضور تماشاگران  بین دو تیم مس رفسنجان و فجرشهید سپاسی برگزار شد که  مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود مس به پایان رسید.

داور: سعاد وفاپیشه 

کمک داوران: حسین گلشنی – رامین بابایی

کارت زرد: عقیل کعبی، گادوین منشا( مس رفسنجان)یوسف وکیا، رضا آقابابایی، علی نبی‌زاده( فجرشهید سپاسی)

کارت قرمز:-

گل: علی نبی زاده ( 16) برای فجرسپاسی و مجیدعلیاری( 21) و گادوین منشا( 66) برای مس 

اتفاقات مهم مسابقه:

*  علی نبی‌زاده داخل محوطه جریمه مس صاحب توپ شد و بعد از دریبل یک بازیکن با یک شوت دقیق گل اول مسابقه را برای فجرسپاسی به ثمر رساند.

*ارسال دقیقه گادوین منشا در محوط جریمه به مجید علیاری رسید و او هم با یک ضربه سر گل مساوی تیم مس رفسنجان را به ثمر رساند.

* دو تیم در نیمه اول فوتبالی پربرخورد، سرعتی  و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند که در نیمه اول داور سه کارت زرد به بازیکنان دوتیم نشان داد.

* در نیمه دوم گادوین منشا با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل دوم تیم مس رفسنجان را به ثمر رساند. منشا با این گل 13 گله شد و همچنان در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش فارس، مس رفسنجان در 5 مسابقه آخرش در لیگ برتر 3 شکست و دو مساوی داشت،  شاگردان ربیعی با این برد 38 امتیازی شد و به صورت موقت و به دلیل تفاضل گل بهتر به رده چهارم جدول لیگ صعود کرد و جانشین فولاد خوزستان شد. فجرشهیدسپاسی هم با 16 امتیاز همچنان در رده یکی مانده به آخر جدول و روی پله پانزدهم ایستاده است. بیش از 2 سال است که تماشاگران به خاطر شرایط کرونایی حق حضور در ورزشگاه‌ها را نداشتند و امشب مس با حضور هوادارانش توانست نوار ناکامی‌هایش را قطع کند.

انتهای پیام/

نظر شما