شناسهٔ خبر: 5386026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با تسنیم:

تمامی اعضای شورا باید در تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها اثرگذار باشند

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورا و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در روند تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها اثرگذار باشند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهادات مطرح شده برای تغییر فرآیند تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها و جلوگیری از اختیارات قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه، اظهار داشت: آنچه در این بین مهم است، اجرا شدن اصول قانونی و تحقق بخشیدن به سیاست‌هایی است که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برای شورای عالی انقلاب فرهنگی تبیین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بدون تردید در بحث تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها کل اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اثرگذار باشند، افزود: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه این روند باید تأثیرگذار باشند و با استفاده از بررسی‌های نهاد رهبری و هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره نظر دهند.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها نیازمند خرد جمعی است، زیرا این روند هم به دانشگاه‌ها کمک می‌کند و هم به رسالتی که به‌عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کمک خواهد کرد.

وی تأکید کرد: هیچ حقی نباید از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایف و اختیارات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/*

نظر شما