شناسهٔ خبر: 53853921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقامه نماز عید سعید فطر در لرستان

نماز عید فطر در خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در مصلای الغدیر اقامه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، خطیب نماز عید فطر خرم آباد در مصلای الغدیر با تبریک این عید بزرگ به مردم لرستان گفت: نماز عید فطر نماد وحدت و شکوه مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اسلام بر پایه توحید و وحدت کلمه بنا شده افزود: ایمان در کنار انسان‌های متدین باعث شکل گیری جمهوری اسلامی ایران شد.
نماینده، ولی فقیه در لرستان حرکت در راه تحقق اهداف عالیه اسلام را وظیفه مشترک همه ایرانیان و مسلمانان جهان بر شمرد و گفت: ایستادگی ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی مصداق بارز وحدت بین مردم بود و وحدت بیشتر مردم برای رسیدن به اهداف متعالی ضروری است.

امام جمعه خرم آباد جمهوری اسلامی ایران را جزء کشور‌های پیشرو در زمینه علوم گوناگون از جمله پزشکی، نانو و فناوری‌های مختلف دانست و افزود: این پیشرفت نتیجه وحدت و همت جوانان و دانشمندان عزیز ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: هرچند تا رسیدن به آرمان‌ها و اهداف بلند جامعه اسلامی فاصله داریم، اما با وحدت و همدلی این فاصله‌ها از بین رفتنی هستند.

خطیب نماز عید سعید فطر به ضرورت هوشیاری مردم و مسلمانان در برابر توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن همیشه دشمن است و ما ضمن هوشیاری نباید فریب لبخند دشمنان را بخوریم.

<div id="video-display-embed-code_7942547"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3433556/7942547?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما