شناسهٔ خبر: 53851967 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گردان‌های قسام مسئولیت عملیات در سلفیت را برعهده گرفت

شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات سلفیت در چارچوب سلسله واکنش‌ها به تجاوز به الاقصی صورت گرفته است و آخرین آن‌ها نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: مسئولیت کامل عملیات قهرمانانه در سلفیت را که جمعه گذشته انجام شد برعهده می‌گیرد.

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات سلفیت در چارچوب سلسله واکنش‌ها به تجاوز به الاقصی صورت گرفته است و آخرین آن‌ها نخواهد بود.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس گفت: برعهده گرفتن مسئولیت عملیات قهرمانانه سلفیت توسط گردان‌های قسام به عنوان آغاز مرحله جدیدی در مقاومت در برابر اشغالگری در کرانه باختری، یک پیروزی برای مسجد الاقصی است.

القانوع افزود: اعلام اجرای عملیات سلفیت توسط گردان‌های القسام، تاکیدی دوباره بر آمادگی آن برای حفاظت از مسجد الاقصی و خنثی کردن همه تلاش‌ها برای تقسیم آن است.

وی اضافه کرد: سلاح قسام، اشغالگران صهیونیست را در صورتی که هر گونه حماقتی ضد مسجد الاقصی مرتکب شوند یا هر تجاوزی بر ضد مردم ما صورت دهند، در همه میدان‌ها خواهد سوزاند.

 

 

نظر شما