شناسهٔ خبر: 53851537 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

گردانهای قسام مسئولیت عملیات

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی در شهرک آرئیل را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس مسئولیت کامل عملیات ضد صهیونیستی در شهرک آرئیل در سلفیت در کرانه باختری را برعهده گرفت، عملیاتی که شامگاه جمعه گذشته رخ داد و به هلاکت یک صهیونیست منجر شد.

 

در بیانیه گردانهای عزالدین قسام آمده است این عملیات در چارچوب پاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی و تعدی به آن صورت گرفته و آخرین عملیات هم نخواهد بود.

 

این بیانیه آوررده است این عملیات پاسخ به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران در صحنهای آن بوده است.

 

در این بیانیه آورده است ما مسئولیت این عملیات منحصر به فرد قهرمانانه را برعهده می گیریم که ساختارهای دشمن را آشفته کرد، گردانهای قسام به رزمندگان شجاعش در کرانه باختری افتخار می کند که همچنان در کنار دیگر رزمندگان ملت ما در تمام مناطق اشغالی سرزمین فلسطین مبارزه می کنند.

 

خاطر نشان می شود در عملیات ضد صهیونیستی در ورودی شهرک صهیونیست نشین آرئیل در نزدیکی شهر سلفیت در کرانه باختری اشغالی یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسید.

 

این در حالی است که کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد پذیرفتن مسئولیت عملیات آرئیل از سوی جنبش حماس اقدام تنش آمیز و تغییری در رویکرد به سمت تشویق عملیات(ضد صهیونیستی) در کرانه باختری و اسرائیل(مناطق اشغالی) است.

 

این رسانه افزود پذیرفتن مسئولیت این عملیات از سوی حماس مساله است که از مدتها پیش صورت نگرفته بود.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما