شناسهٔ خبر: 53845920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دادستان مرکز گیلان: محموله ۱۹ تنی روغن خام در بندر کاسپین ترخیص شد

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: در بازرسی‌های اخیر در بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی محموله بزرگ ۱۹ تنی روغن خام با دستور قضایی ترخیص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمهدی فلاح‌میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت قوه قضائیه بر توزیع کالاهای اساسی اظهار داشت: دادستان‌های شهرستان‌های بندری که بازرسی از بنادر و انبارها را در دستور کار دارند در بازرسی‌های اخیر در بندر کاسپین با محموله بزرگ 19 هزار تنی روغن خام رو‌به‌رو شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه این محموله روغن توسط یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای کشور وارد شده است خاطرنشان کرد: این محموله 19 تنی روغن خام باید یک بازه زمانی غیرضرور را برای ترخیص از بندر سپری می‌کرد.

فلاح‌میری با اشاره به ترخیص این محموله روغن ابراز داشت: برای نگهداری از این محموله روغن خام دلایل قانونی موجود نبوده است از این رو با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت و پس از بررسی کردن اسناد، دستور قضایی ترخیص روغن برای کارخانجات فرآوری این محصول صادر شد.

وی با نیاز مردم استان گیلان به این کالای اساسی و لزوم استقرار کارخانه‌های تولید روغن مایع بزرگ در گیلان اشاره و تصریح کرد: جهت تأمین نیاز مردم و جلوگیری از عملکرد سودجویان پیشنهاد می‌شود با هماهنگی مدیرکل جهاد کشاورزی مقدار 5 هزار تن از این روغن به کارخانجات استان اختصاص یابد.

فلاح‌میری خطاب به سودجویانی که به ارزاق عمومی مردم چشم طمع داشته و قصد اخلال در توزیع کالاهای اساسی در استان با سوء استفاده از شرایط موجود را دارند بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت با اخلال‌گران امنیت و اقتصاد جامعه برخورد و از حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/614/ش

 

نظر شما