شناسهٔ خبر: 53842412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در سراوان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هايي دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی به وسیله موتورسیکلت قصد جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر در مناطق صعب العبور شهرستان سراوان را دارند.
وی افزود:  شب گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و اعضای این باند مسلح را که با 5دستگاه موتورسیکلت در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای "گزنه بالای" آن شهرستان بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت آن ها تیراندازی که با مقابله به مثل و آتش پرحجم ماموران، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن موتورسیکلت های حامل مواد به ارتفاعات اطراف فراری شدند.
سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس در این عملیات 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در پاک سازی منطقه، 418 کیلو و 600 گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 23 فشنگ جنگی کشف کردند.

نظر شما