شناسهٔ خبر: 53840796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

جاده چالوس به سمت شمال یکطرفه شد/ بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه شده، از بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی، زنجان، همدان، قزوین، تهران، سمنان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه شده، ادامه داد:  ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس (شهرستانک تا نساء، گچسر تا سه راهی دیزین، تونل کندوان، پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزارچم)، در آزادراه تهران-شمال (تونل شماره ۱۴ تا سه راهی شهرستانک) - و همچنین آزادراه تهران قم سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین (مهرویلا و پل حصارک)  و همچنین آزادراه قزوین-رشت (منجیل تا رودبار) - نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک در محور جنوب به شمال محور هراز (گالری امام زاده هاشم، پلور تاآب اسک و بایجان) -سنگین است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولا  ترافیک سنگین تری نسبت به سایر جادهها دارد و هموطنان جهت زودتر رسیدن به مقصد توصیه می گردد از جاده های هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگی در جادهها با توجه به افزایش تردد و ترافیک، نیازمند صبر و حوصله و احترام به حقوق سایر رانندگان است. امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب با رعایت احتیاط سفر بی حادثه ای را داشته باشند.

نظر شما