شناسهٔ خبر: 53838887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محرومیت سنگین گریبانگیر الهلال شد

تیم فوتبال الهلال عربستان به دلیل جذب محمد کنو از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال الهلال عربستان برای تقویت خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زمستان گذشته اقدام به تمدید قرارداد با محمد کنو بازیکن خود کرد. امروز در خبر‌ها آمده است؛ به دلیل شکایت باشگاه النصر این بازیکن با محرومیت مواجه شد. العنزی خبرنگار رسانه البلاد امروز در توئیت خود اعلام کرد تیم فوتبال الهلال عربستان به دلیل جذب محمد کنو با شکایت باشگاه النصر مواجه شده و محرومیت سنگینی گریبان این تیم را گرفته است.

العنزی ادامه داد: محمد کنو به مدت ۴ ماه از تمام بازی‌ها بازی محروم شده و الهلال هم به خاطر جذب این بازیکن از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم شده و نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

باشگاه الهلال عربستان

محمد کنو زمستان گذشته در حالی مذاکراتی را با باشگاه النصر انجام داده بود که باشگاه الهلال نظر او را برای تمدید قرارداد جلب کرد و قرارداد جدیدی را به امضا رساند. بعد از این موضوع باشگاه النصر مدعی شد که کنو با النصر هم قرارداد بسته و به همین دلیل از این بازیکن شکایت کرد تا اینکه محمد کنو به مدت ۴ ماه از میادین محروم شود.

بیشتر بخوانید

طبق توئیتی که العنزی منتشر کرده باشگاه الهلال عربستان به صورت رایگان کنو را به خدمت گرفته است، اما به دلیل مشکلات قراردادی این باشگاه عربستانی به پرداخت مبلغ ۲۷ میلیون ریال معادل ۲۲۲ میلیارد تومان محکوم شده است. این در حالی است که باشگاه الهلال اعلام کرده که این پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارجاع خواهد داد.

نظر شما