شناسهٔ خبر: 53833993 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حاضر نشدن ذوب‌آهن در زمین و شکستن در سالن آزادی/ صداپیشه "مهمونی" و بازیکن استقلال هم تماشاچی فینال بسکتبال شدند+ عکس

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در اعتراض به تعداد زیاد هواداران شهرداری گرگان، از حضور در نیمه دوم بازی خود داری کرد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در حالی که نیمه نخست بازی چهارم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر به پایان رسیده بود، با وجود فرا رسیدن زمان شروع نیمه دوم بازیکنان ذوب‌آهن در اعتراض به تعداد زیاد هواداران گرگانی از حضور در زمین بازی‌ خودداری کردند تا اینگونه اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کنند.

نیمه نخست این بازی با حساب ۴۳ - ۳۴ به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود و دو تیم باید برای شروع نیمه دوم وارد زمین می‌شدند که کادرفنی ذوب‌آهن بازیکنان خود را از زمین بیرون کشید و نسبت به تعداد زیاد هواداران گرگان اعتراض کرد.

طبق اعلام فدراسیون هر تیم باید ۵۰ تماشاگر در سالن می‌داشت که باشگاه شهرداری گرگان از انجان این کار خودداری کرده بود. هواداران ذوب‌آهن در اعتراض به این کار علیه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال شعار دادند.

البته پس از حدودا ۲۰ دقیقه تاخیر، سرانجام تیم ذوب‌آهن وارد زمین شد تا بازی پیگیری شود. هواداران گرگان نیز به تشویق تیم ذوب‌آهن پرداختند.

* عارف غلامی، بازیکن تیم فوتبال استقلال هم برای تماشای این مسابقه در تالار آزادی حضور پیدا کرد. وی در لحظاتی از بازی توسط تماشاگران گرگانی با شعار «عارف بچه گرگان» مورد تشویق قرار گرفت.

*با توجه به رعایت نشدن محدودیت ها برای ورود تماشاگران برای تماشای فینال چهارم بسکتبال و بی تدبیری صورت گرفته، تعدادی از تماشاگران می خواستند،  خارج از ظرفیت وارد سالن شوند، به زور متوسل شدند و درب آهنی ۵ سالن را شکستند و وارد مجموعه شدند. این تنها خسارت وارد شده نبود و درب چوبی سالن بازی نیز شکسته شد و تماشاگران به زور وارد سالن شدند. این در حالی است که تماشاگران دو تیم بسیار نزدیک به هم نشسته‌اند و تنها چند مامور حراست وزارت ورزش در بین آنها قرار دارد.

* تماشاگران ذوب‌آهن که نسبت به بیشتر بودن گرگانی‌ها در سالن معترض هستند، علیه جواد داوری، رئیس اصفهانی فدراسیون بسکتبال شعار دادند.

* هوتن شکیبا، بازیگر مطرح سینما هم در سالن حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

نظر شما